• Категорії
  • 0
    Мій кошик
    0,00 грн
      Кошик порожній.

    Конспект фрагментарної форми роботи (мовленнєвої хвилинки) з розвитку мовлення для дітей ІІ молодшої групи

    Конспект фрагментарної форми роботи (мовленнєвої хвилинки) з розвитку мовлення  для дітей ІІ молодшої групи

    Конспект фрагментарної форми роботи (мовленнєвої хвилинки) з розвитку мовлення для дітей ІІ молодшої групи – Всеукраїнський портал Анелок

    Дозвіл

    Конспект фрагментарної форми роботи (мовленнєвої хвилинки) з розвитку мовлення для дітей ІІ молодшої групи

    УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
    ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №49
    КОМБІНОВАНОГО ТИПУ «КАЗКА»
    вул. Б.Хмельницького 8-а, м.Краматорськ, Донецька обл
    ., 84313, тел.(06264)7-41-49
    Код ЄДРПОУ 35655248, Е-maildestkijsad49@mail.ru

    Конспект
    фрагментарної форми роботи
    (мовленнєвої хвилинки)
    з розвитку мови
    для дітей ІІ молодшої групи
    на тему: 

    «ПОДОРОЖ НА ПОТЯЗІ» 

    Підготувала:
    Вихователь:
    С.П. Семенкова 

    Краматорськ 2016 р.

    Програмний зміст: 

    Розвивати інтерес до художнього слова, продовжувати Збагачувати словник дітей словами: «попереду – позаду, зліва – справа, всередині).
    Звукова культура : домагатися правильної вимови шиплячих звуків, а також правильної вимови звукосполученнь («стр», «фр»). Стежити за твердою вимовою губних приголосних (ф,з,х,п).
    Сприяти емоційному розвитку вихованців. Створити в групі веселу, доброзичливу атмосферу.
    Вчити дітей запам’ятовувати невеличкі віршики та виразно їх розповідати.

    ХІД РОБОТИ 
    ( Гудок потяга) Діти ховаються відносно потяга « Попереду – позаду», «Зліва – справа», «Всередині»
    Вихователь запитує кожну дитину про його місце відносно потяга.(Відповіді дітей)
    Вихователь цікавиться, а де ж поділися вагончики потяга? Пропонує знайти їх.
    Чух – чух, їдемо співаємо
    Вагончики шукаємо
    Ту – ту- ту; гудок почули
    До майстерні ми прибули.
    Тук-тук-тук; ток-ток-ток
    Вибиває молоток
    Вагончиків немає
    Наша подорож триває.
    Чух – чух, їдемо співаємо
    Вагончики шукаємо
    Ту – ту- ту; гудок почули
    У садочок ми прибули
    Шу – шу – шу, чіх – чіх – чіх,
    Чути скрізь дитячий сміх
    До мальберту ми прийшли
    І вагончики знайшли.

    Вихователь: Ось і знайшлися наші вагончики.