Так! Наші матеріали надсилаються в електронному вигляді для вашого самостійного роздрукування.
Коротко:
- Додайте товари в кошик.
- Перейдіть в кошик та натисніть “Оформити”.
- Вкажіть ПІ, мобільний, правильну електронну скриньку.
- Оплатіть бажаним способом.
- Завантажте з кабінету на сайті чи з електронки.
Детально для тих, хто купує вперше:
- Додайте бажані товари у кошик. Щоб додати товар у кошик, наведіть мишкою на товар та натисніть “значок кошика” біля кожного товару.
- Перейдіть у верхній правий кут екрану. Наведіть курсор на кошик та натисніть “Переглянути кошик”.
- Уважно перегляньте вибрані матеріали, їх кількість. Видаліть непотрібні товари, якщо такі є.
- Перегляньте сумарну вартість вашого кошика. Якщо ви маєте купон на знижку – натисніть на слово “Купон” введіть свій код, після чого натисніть “Застосувати”. Сума оновиться з урахуванням знижки.
- Натисніть кнопку “Перейти до оформлення замовлення”. Кнопка розміщена праворуч сторінки.
- Вкажіть своє Прізвище та імʼя, номер телефону та правильну електронну скриньку.
- Прочитайте та поставте гачечок біля Договору Оферти та Політики конфіденційності. Гачечок є згодою на умови купівлі на цьому сайті.
- Натисніть на кнопку “Перейти до оплати”.
- Виберіть спосіб оплати: банківською карткою, готівкою, через QR-код або Google Pay/Apple Pay з телефону. Також на сайті доступна розстрочка – ця опція зʼявляється за наявності у кошику товарів більше, ніж на 2000грн.
- Підтвердіть оплату в додатку вашого банку, якщо вибрали оплату картою чи онлайн. Оплата проводиться через платіжну систему WayForPay, і після завершення оплати ви отримаєте фіскальний чек.
- Після оплати доступ до матеріалу надається відразу. Завантажте матеріал в особистому кабінеті на цьому сайті, або з електронної скриньки. Зверніть увагу! На електронній скриньці лист надсилається в одну із 4 папок: 1. Вхідні (Основні) 2. Спам 3. Соцмережі 4. Промоакції (Реклама).
Всі матеріали надаються в архіві! Переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма для розархівування, наприклад, WINRAR.
Ви можете вибрати та оплатити одним із способів оплати: банківською карткою онлайн, готівкою у терміналі чи банку, через GooglePay/ApplePay з телефону. Також на сайті доступна розстрочка. Ця опція зʼявляється за наявності у кошику товарів більше, ніж на 2000грн.
Після оплати доступ до завантаження надається миттєво у вашому кабінеті. Окрім того, автоматично та миттєво надсилається копія на вказану електронну скриньку.
Посилання активні 3 дні після отримання! Рекомендуємо завантажувати матеріали відразу! Це повʼязано з оновленнями на сайті! Дякуємо за розуміння!
Усі матеріали з форматом JPEG та PDF надсилаються архівом! Переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма – архіватор WINRAR! Після встановлення програми знову відкрийте матеріал, виберіть кнопку “Витягти” і натисніть ОК! У вас з’явиться звичайна папочка із матеріалом, а цей архів можна видаляти!
Якщо у вас виникли проблеми із завантажувальними посиланнями – не спрацьовують, не завантажується сторінка, будь ласка, напишіть лист у підтримку на електронну адресу: anelok.com.ua@gmail.com з поміткою “Проблема з посиланнями”, вкажіть номер мобільного та номер замовлення, вказаний у листі з матеріалами та додайте фотоскрин чи відеоскрин проблеми!
Зверніть увагу! Якщо ви завантажили матеріал, але він не відкривається на телефоні чи компʼютері, переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма – архіватор WINRAR! Після встановлення програми знову відкрийте матеріал, виберіть кнопку “Витягти” і натисніть ОК! У вас з’явиться звичайна папочка із матеріалом, а цей архів можна видаляти!
Бувають випадки зникнення листів з посиланням на поштах gmail!
Ситуація 1. Матеріал прийшов у папку Спам, після чого ви натиснули ЦЕ НЕ СПАМ!
Вирішення проблеми. Лист зникає і автоматично з’являється у ВХІДНИХ! Перевірте листи у цій папці за датою покупки!
Ситуація 2. Щось натиснулося і лист зник, більше його немає!
Вирішення проблеми. Лист заархівувався, знайдіть архів повідомлень у Вашій пошті!
Ситуація 3. Якщо Ви випадково видалили!
Вирішення проблеми. Знайдіть папку Кошик і відновіть лист!
Після оплати сервер надсилає матеріали роботизовано на ту електронку, яку ви вказали під час оформлення. Ваша пошта може розподілити лист із матеріалом в одну із папок:1. Вхідні (Основні) 2. Спам 3. Промоакції (Реклама) 4. Соцмережі. Перевірте ці папки! Якщо електронна адреса була вказана правильно – лист буде в одній із них!
Не хвилюйтеся, якщо ви допустили помилку в електронці при оформленні. Це виправляється в ручному режимі. Для цього напишіть у підтримку на електронку anelok.com.ua@gmail.com лист із поміткою “Оплачені матеріали не надійшли”, обовʼязково вкажіть номер мобільного, який вказували при оформленні та чек про оплату.
Відповіді здійснюються у порядку черги до 24-х годин!
Ні! Матеріали Видавництва Anelok ЗАБОРОНЕНО продавати, передавати, тиражувати, поширювати з платою чи без оплати, в електронному чи роздрукованому виглядах! Матеріали призначені виключно для особистої роботи з дітьми!
Ви можете залишити свій запит на розробку дидактичних матеріалів та виконання індивідуальних робіт! Заповніть форму!
Ви можете надіслати свою авторську розробку (статтю, план-конспект, посібник, презентацію, гру, фотозвіт та інше) для публікації на нашому сайті. Після успішної перевірки та оприлюднення матеріалу, ви отримаєте підтверджуючий сертифікат. Ця опція безоплатна. Прочитати умови та подати матеріал тут!