• Категорії
  • 0
    Мій кошик
    0,00 грн
      Кошик порожній.

    Часті питання

    Часті питання Анелок

    Так! Наші матеріали надсилаються в електронному вигляді для вашого самостійного роздрукування.

    Коротко:

    1. Додайте товари в кошик.
    2. Перейдіть в кошик та натисніть “Оформити”.
    3. Вкажіть ПІ, мобільний, правильну електронну скриньку.
    4. Оплатіть бажаним способом.
    5. Завантажте з кабінету на сайті чи з електронки.

    Детально для тих, хто купує вперше:

    1. Додайте бажані товари у кошик. Щоб додати товар у кошик, наведіть мишкою на товар та натисніть “значок кошика” біля кожного товару.
    2. Перейдіть у верхній правий кут екрану. Наведіть курсор на кошик та натисніть “Переглянути кошик”.
    3. Уважно перегляньте вибрані матеріали, їх кількість. Видаліть непотрібні товари, якщо такі є. 
    4. Перегляньте сумарну вартість вашого кошика. Якщо ви маєте купон на знижку – натисніть на слово “Купон” введіть свій код, після чого натисніть “Застосувати”. Сума оновиться з урахуванням знижки.
    5. Натисніть кнопку “Перейти до оформлення замовлення”. Кнопка розміщена праворуч сторінки.
    6. Вкажіть своє Прізвище та імʼя, номер телефону та правильну електронну скриньку.
    7. Прочитайте та поставте гачечок біля Договору Оферти та Політики конфіденційності. Гачечок є згодою на умови купівлі на цьому сайті.
    8. Натисніть на кнопку “Перейти до оплати”.
    9. Виберіть спосіб оплати: банківською карткою, готівкою, через QR-код або Google Pay/Apple Pay з телефону. Також на сайті доступна розстрочка – ця опція зʼявляється за наявності у кошику товарів більше, ніж на 2000грн.
    10. Підтвердіть оплату в додатку вашого банку, якщо вибрали оплату картою чи онлайн. Оплата проводиться через платіжну систему WayForPay, і після завершення оплати ви отримаєте фіскальний чек.
    11. Після оплати доступ до матеріалу надається відразу. Завантажте матеріал в особистому кабінеті на цьому сайті, або з електронної скриньки. Зверніть увагу! На електронній скриньці лист надсилається в одну із 4 папок: 1. Вхідні (Основні) 2. Спам 3. Соцмережі 4. Промоакції (Реклама).

    Всі матеріали надаються в архіві! Переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма для розархівування, наприклад, WINRAR.

    Ви можете вибрати та оплатити одним із способів оплати: банківською карткою онлайн, готівкою у терміналі чи банку, через GooglePay/ApplePay з телефону. Також на сайті доступна розстрочка. Ця опція зʼявляється за наявності у кошику товарів більше, ніж на 2000грн.

    Після оплати доступ до завантаження надається миттєво у вашому кабінеті. Окрім того, автоматично та миттєво надсилається копія на вказану електронну скриньку.

    Посилання активні 3 дні після отримання! Рекомендуємо завантажувати матеріали відразу! Це повʼязано з оновленнями на сайті! Дякуємо за розуміння!

    Усі матеріали з форматом JPEG та PDF надсилаються архівомПереконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма – архіватор WINRAR! Після встановлення програми знову відкрийте матеріал, виберіть кнопку “Витягти” і натисніть ОК! У вас з’явиться звичайна папочка із матеріалом, а цей архів можна видаляти!

    Якщо у вас виникли проблеми із завантажувальними посиланнями – не спрацьовують, не завантажується сторінка, будь ласка, напишіть лист у підтримку на електронну адресу: anelok.com.ua@gmail.com з поміткою “Проблема з посиланнями”, вкажіть номер мобільного та номер замовлення, вказаний у листі з матеріалами та додайте фотоскрин чи відеоскрин проблеми!

    Зверніть увагу! Якщо ви завантажили матеріал, але він не відкривається на телефоні чи компʼютері, переконайтеся, що на вашому пристрої встановлена програма – архіватор WINRAR! Після встановлення програми знову відкрийте матеріал, виберіть кнопку “Витягти” і натисніть ОК! У вас з’явиться звичайна папочка із матеріалом, а цей архів можна видаляти!

    Бувають випадки зникнення листів з посиланням на поштах gmail!
    Ситуація 1. Матеріал прийшов у папку Спам, після чого ви натиснули ЦЕ НЕ СПАМ!
    Вирішення проблеми. Лист зникає і автоматично з’являється у ВХІДНИХ! Перевірте листи у цій папці за датою покупки!
    Ситуація 2. Щось натиснулося і лист зник, більше його немає!
    Вирішення проблеми. Лист заархівувався, знайдіть архів повідомлень у Вашій пошті!
    Ситуація 3. Якщо Ви випадково видалили!
    Вирішення проблеми. Знайдіть папку Кошик і відновіть лист!

    Після оплати сервер надсилає матеріали роботизовано на ту електронку, яку ви вказали під час оформлення. Ваша пошта може розподілити лист із матеріалом в одну із папок:1. Вхідні (Основні) 2. Спам 3. Промоакції (Реклама) 4. Соцмережі. Перевірте ці папки! Якщо електронна адреса була вказана правильно – лист буде в одній із них!

    Не хвилюйтеся, якщо ви допустили помилку в електронці при оформленні. Це виправляється в ручному режимі. Для цього напишіть у підтримку на електронку anelok.com.ua@gmail.com лист із поміткою “Оплачені матеріали не надійшли”, обовʼязково вкажіть номер мобільного, який вказували при оформленні та чек про оплату.

    Відповіді здійснюються у порядку черги до 24-х годин!

    Ні! Матеріали Видавництва Anelok ЗАБОРОНЕНО продавати, передавати, тиражувати, поширювати з платою чи без оплати, в електронному чи роздрукованому виглядах! Матеріали призначені виключно для особистої роботи з дітьми!

    Ви можете залишити свій запит на розробку дидактичних матеріалів та виконання індивідуальних робіт! Заповніть форму!

    Замовити роботу Анелок

    Ви можете надіслати свою авторську розробку (статтю, план-конспект, посібник, презентацію, гру, фотозвіт та інше) для публікації на нашому сайті. Після успішної перевірки та оприлюднення матеріалу, ви отримаєте підтверджуючий сертифікат. Ця опція безоплатна. Прочитати умови та подати матеріал тут!

    Сертифікат Анелок