• Категорії
  • 0
    Мій кошик
    0,00 грн
      Кошик порожній.

    Конспект заняття Рибки (Ранній вік)

    Конспект заняття Рибки (Ранній вік)

    Конспект заняття Рибки (Ранній вік) – Всеукраїнський портал Анелок

    Дозвіл

    Конспект заняття Рибки (Ранній вік)

    Сеннікова Світлана Миколаївна, вихователь групи раннього віку, Д/садок №68

    м. Краматорськ, Донецька область

    Тема: Рибки

    Мета: поглибити  знання дітей про акваріум ,та його мешканців – рибок.

    • Викликати пізнавальний інтерес до спостереження за акваріумом,рибками. Навчити особливостям догляду за ними.
    • Вміти діяти з предметами,орієнтуватися по аркушу паперу,формувати знання про поняття «круг».
    • При експериментуванні познайомити з  свойствами предметів:тоне ,плаває.
    •  Вміти відщеплювати від великого куска маленьку грудочку.
    • Закріпити основні кольори(червоний,жовтий,синій,зелений).
    • Розвивати мілку моторику рук,координацію рухів.
    • Закріпити навички малювання ватними паличками.
    • Виховувати здоровий інтерес до малювання.
    •  Виховувати дбайливе ставлення до рибок,естетичне почуття.

    Хід заняття:

    Дітки,сьогодні у нас з вами будуть незвичайні гості.
    Вихователь звертає увагу малят на акваріум з рибками.

    Що за дивний дім такий?
    Не простий,а водяний.
    Він прозорий,хоч без вікон,
    Та красивий, чистий,світлий.
    А живуть в нім молодці –
    Гарні красені плавці.

    Що це таке,малята?(акваріум) А хто живе в акваріумі?(рибки)
    Рибки дуже в нас красиві,
    Кожна з них маленьке диво!
    Подивись,яка вона
    Прудко аж на дно пірна.

    – Діти,чи подобаються вам рибки?(так)

    – А що вони вміють робити?(плавати,пірнати,махати хвостиком)

    – Як плавають рибки?(повільно,швидко)

    – Діти,а яка повинна бути вода в акваріумі де живуть рибки?(чиста) Правильно. Тому,воду в акваріумі потрібно міняти,а камінчики та ракушки,які лежать на дні – мити. А щоб наші рибки гарно себе почували і росли їх треба годувати. — – Що ви діти любити їсти? А рибкам така їжа не підходить. Для них є спеціальний риб’ячийкорм,який їм дуже подобається.
    Вихователь пропонує погодувати рибок. Дітиспостерігають,як рибки їдять. Вихователь розповідає,що рибок можна годувати і спостерігати за ними.

    А гратися,та брати їх до рук можна? А стукати по акваріуму? (ні,їх можна налякати)
    Діти,послухайте віршик
                                                                  Моя рибка все мовчить,
    Не шумить,і не кричить.
    Я не розумію в чому біда,
    Може їй до ротика потрапила вода?

    Дітки,а як ви вважаєте,чи рибки можуть говорити?

    Мімічна гімнастика
    Спробуємо показати,що вміють робити рибки:посміхаються,відкривають і закривають ротик,показують зубки,витягують губи трубочкою.
    Молодці діти,ви як справжні рибки.
    Діти,а давайте з вами зловимо рибку.

    «Впіймай рибку»
    В таз з  водою діти опускають руки,і виловлюють собі рибку(пластмасову)
    Скільки рибок ти зловив? А ти? А підніміть усі разом рибки,скільки їх у нас?(багато)
    Давайте пограємо з рибками!

     Д/г «Рибка в озері»
    Перед кожною дитиною круг синього кольору-озеро. Це буде вода для нашої рибки. Пустіть свою рибку у воду-положіть зверху на озеро. Ось рибка поплила у саму середину озера. Потім поплила вліво до травички,а потім вправо до бульбашок. Тепер вирішила рибка поплавати по краю озера,біля берега.

    Давайте погодуємо нашу рибку спеціальним кормом. Візьміть грудочку пластиліну і відщеплюйте маленькі грудочки,тапригощайте рибку.
    Барельєфна ліпка « Корм для рибок»
    На озеро біля рибки діти відщеплюють від великого куска грудочки пластиліну-корм.Поки рибка їсть давайте прикрасимо їй озеро – по краю синього кола виложимо красиві мушлі або камінці.

    Вашим рибкам дуже подобається озеро. Покажіть як рибка плаває.
    Пальчикова гра «Рибка»
    Рибка плаває у водичці(Дві долоньки разом виконують плавні рухи)
    Рибці весело гулять.
    Рибко,рибка золотенька,
    Хочемо тебе впіймать
    .(долоньки зжимаються в кулак)
    Рибка спинку вигнула,
    Черв’ячка зловила
    .(хватательні рухи «щепоткою»)
    Рибка хвостиком вільнула,
    Швидко, швидко поплила
    .(помахати рукою)
    Діти,сьогодні я вам пропоную прикрасити рибок. Давайте сядемо за столи,і подивимося яких рибок я вам приготувала. Вони білі,зовсім не красиві. Давайте кольоровими фарбами прикрасимо рибок. У тебе яка фарба?(синя,красна)Малювати ми будемо пальчиками(або ватними паличками)Молодці. Подобаються вам рибки? Тепер вони яскраві і красиві. Якого кольору у тебе рибка?Жовтого. Давайте понесемо рибок у кольоровий акваріум у жовтий-жовтих… Тепер нашим рибкам весело плавати.

    Ходімо і ми пограємося,станемо у коло і будемо рибками.

    Фізкульт.хвилинка «5 маленьких рибок

    Маленькі рибки купалися в воді.(імітація рухів)

    Перша рибка сказала – пірнати дуже легко (присідає)
    Друга рибка сказала –тут глибоко(грозить пальцем)
    Третя сказала – я хочу спати(руку ложить під вухо)
    Четверта стала замерзати(потерти долонями плечі)
    П’ята крикнула тут : тут крокодил(руками імітують пасть крокодила)
    Подивиться скоріше щоб не укусив.(діти тікають і розбігаються).