• Категорії
  • 0
    Мій кошик
    0,00 грн
      Кошик порожній.

    Конспект театралізованої діяльності Рукавичка (Молодший вік)

    Конспект театралізованої діяльності Рукавичка (Молодший вік)

    Конспект театралізованої діяльності Рукавичка (Молодший вік) – Всеукраїнський портал Анелок

    Дозвіл

    Конспект театралізованої діяльності Рукавичка (Молодший вік)

    Вихователь: Мельник В.О.

    Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з українськими народними казками; вчити дітей впізнавати  казкового героя за загадкою;вчити запам’ятовувати і вимовляти слова казки відповідно до обраної ролі ;розширити та поповнити знання дітей про побут української  родини; частково  ознайомити з інтер’єром оселі та облаштуванням  подвір’я;створювати атмосферу творчості,що сприяє соціально – емоційному розвитку дітей, формувати уявлення про красу вчинків та взаємин; розвивати творчі здібності в елементарній театралізованій діяльності;виховувати позитивне ставлення до виконання ролей.

    Обладнання: театр шапочок ,площинна рукавичка, колиска, дід з бабою, дитина,макети: хати,столу,лави,колиски,мішків із зерном,тину, возу,криниці.

    І.Вступне слово вихователя

    • Малята,давайте посміхнемось один одному і покажемо, що у нас гарний настроєм ми з вами відправимось у чарівну подорож.
    • Хочете відправитись в подорож?

    А ось дивіться доріжка. І пісня десь здалеку лунає…(Тихо звучить колискова пісня) Цікаво що за пригода на нас чекає.

    По доріжці діти йшли

    Мішечок, на шляху знайшли

    А мішечок – не простий

    Він чарівний – ось який!

    • Дітки, давайте візьмемо його з собою.  А можливо він нам знадобиться. Он і хатина зайдемо до неї відпочинемо трохи.

    (Хата, колиска, дід з бабою, дитина не може заснути. Дід з бабою сперечаються як вкласти маля спати.)

    Вітаються з дітьми. Просять допомоги .

    – Діти, а давайте подивимось, що в мішку. Не можу витягнути він зачарований. Дивіться ,якийсь папірець. Я зрозуміла .  Треба відгадати загадки. Тільки тоді мішечок розв’яжеться та щось нам подарує.

    ( Під час відгадування загадок вихователь дістає відповідні шапочки – герої казки «Рукавичка» )

    – Маленьке,сіреньке,а хвостик, як щило.

    ( Мишка)

    -У зеленому жакеті вона стрибає в очереті.

    (Жаба)

    -Довгі вуха, куций хвіст він морквину ласо їсть

    (Заєць)

    -Сірий, злюка і голодний у зимові дні холодні

    (Вовк)

    -Пишним хвостом славиться,
    хитрункою називається

    (Лисиця)

    -Хто все літечко гуляє?

    Їсть малину, мед шукає,

    а зимою тільки спить, бо не має що робить?

    (Ведмідь)

    -Ця свиня щетину має,

    В лісі жолуді шукає,

    Називається

    (Кабан)

    Вихователь : З  якої казки ці всі герої?

    Дід: Дітки,може ви мені допоможете вкласти мого онука спати?

    Вихователь :  Як дідусю?

    Дід: Допоможіть мені розповісти йому казочку. Ця історія трапилась зі мною нещодавно. І ось ці шапочки чомусь дуже схожі на тих звірят з лісу.

    Бабуся: Саме така історія трапилась з дідусем. Давайте її розповімо може тоді наше маля засне? А ви будете героями казки. Добре?

    ІІ.Театралізація казки рукавчика з використанням театру шапочок.

    Йшов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку.

    От біжить мишка, улізла в ту рукавичку та й каже:

    — Тут я буду жити!

    Коли це жабка плигає та й питає:

    — А хто-хто в цій рукавичці?

    — Мишка-шкряботушка. А ти хто?

    — Жабка-скрекотушка. Пусти й мене!

    От уже їх двоє. Коли біжить зайчик. Прибіг до рукавички та й питає:

    — А хто-хто в цій рукавичці?

    — Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка. А ти хто?

    — А я зайчик-побігайчик. Пустіть і мене!

    — Іди!

    От уже їх троє.

    Коли це біжить лисичка — та до рукавички:

    — А хто-хто в цій рукавичці живе?

    — Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто?

    — Та я лисичка-сестричка. Пустіть і мене!

    — Та йди!

    Ото вже їх четверо сидить. Аж суне вовчик — та й собі до рукавички, питається:

    — А хто-хто в цій рукавичці живе?

    — Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик та лисичка-сестричка. А ти хто?

    — Та я вовчик-братик. Пустіть і мене!

    — Та вже йди!

    Уліз і той. Уже їх п’ятеро.

    Де не взявся — біжить кабан.

    — Хро-хро-хро! А хто-хто в цій рукавичці живе?

    — Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка та вовчик-братик. А ти хто?

    — Хро-хро-хро! А я кабан-іклан. Пустіть і мене!

    — Оце лихо! Хто не набреде — та все в рукавичку! Куди ж ти тут улізеш?

    — Та вже влізу,— пустіть!

    — Та що вже з тобою робити,— йди!

    Уліз і той. Уже їх шестеро, уже так їм тісно, що й нікуди. Коли це тріщать кущі, вилазить ведмідь — та й собі до рукавички, реве й питається:

    — А хто-хто в цій рукавичці живе?

    — Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик та кабан-іклан. А ти хто?

    — Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!

    — Куди ми тебе пустимо, коли й так тісно?

    — Та якось будемо.

    — Та вже йди, тільки скраєчку! Уліз і ведмідь, — семеро стало.

    Та так вже тісно, що рукавичка ось-ось розірветься.

    Коли це дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді назад — шукати її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і ворушиться. Собачка тоді: «Гав-гав-гав!»

    Вони як злякаються, як вирвуться з рукавички,— так усі й порозбігалися лісом.

    Прийшов дід та й забрав рукавичку.

    Бабуся : Дякую вам дітки. Заснув наш онучок.

    Вихователь :  Тільки от треба повернути дідусеві рукавчику.

    А де ж будуть жити наші звірята ?

    ІІІ. Дидактична гра Облаштуємо подвір’я для звірят

    Вихователь : Я придумала ,а давайте для наших лісових мешканців облаштуємо справжню українську оселю з подвір’ям.

    Але перед роботою розімнемо пальчики, трошки відпочинемо.

    Гра « Рукавичка»

    Мишка матуся знайшла рукавичку.

    Всіх мишеняток до себе кличе.

    Хлібчика скибку дасть покусати.

    Їх обійме в вкладатиме спати.

    Діти або вихователь читають рядки вірша та облаштовують уявне подвір я для звірят відповідними макетами речей та предметів домашнього вжитку українців.

    Вихователь :  Що ж ми можемо подарувати нашим звірятам?

    • Подаруємо звірятам затишину хатину,

    Тин поставимо довкола берегти родину.

    Ще криницю біля тину- воду набирати

    І різдвяну зірку в небі, щоб не сумувати.

    На подвірї млин строкатий,

    Віз під ним стоїть багатий .

    Дубовий столик під богами

    Та лави вкриті килимами.

    Два мішечки із зерном

    І колиску під вікном.

    Заживуть звірята в мирі,

    злагоді, любові щирій.

    IV. Хороводна гра «Підемо двір гуляти»

    • Зраділи звірята. Безмежно вдячні вам малята . Та вибігли на подвір’я весело танцювати.

    V. Підсумок

    • До чиєї оселі ми потрапили?
    • Яку пісню чули?
    • Кому допомогли?
    • Яку казку розповідали?

    Література: Василь Федієнко «Лісові тварини» .- вид.- Школа (Харків),2015р.

    Завантажити