• Категорії
  • 0
    Мій кошик
    0,00 грн
      Кошик порожній.

    Математичне заняття Пригоди в казковому лісі (Середня група)

    Математичне заняття Пригоди в казковому лісі (Середня група)

    Математичне заняття Пригоди в казковому лісі (Середня група) – Всеукраїнський портал Анелок

    Дозвіл

    Математичне заняття Пригоди в казковому лісі (Середня група)

    Непокрита Тетяна Іванівна, вихователь ДНЗ «Дзвіночок» смт. Новопсков, Луганська обл.

    Мета: закріплювати навички лічби у межах 5; з’ясувати, що підсумок обчислень не залежить від відстані розміщення предметів; вправляти у порівнянні двох груп множин; розвивати  логічне мислення, кмітливість, зорову пам’ять; виховувати бажання займатися математикою.

    Матеріали: хатка-картка, іграшки трьох їжачків,

    ХІД ЗАНЯТТЯ

    Вихователь. Діти,  я хочу вам розповісти нову казку, але ви мені трохи допоможете.

    Стоїть у лісі хатка. Живе у ній родина їжачків. Мама – їжачиха та двоє маленьких їжаченят. Дружно вони жили і майже  ніколи не сварились. Ліс у них був такий великий.

    • Скільки їжаченят мешкає у хатинці? Порахуйте!
    • Скільки дорослих їжаків? (Один)
    • Скільки всього героїв у цій казці? (Три)
    • А тепер погляньте уважно на хатинку. Якої вона форми, на яку геометричну фігуру вона схожа? (На квадрат). А якої форми дах? (Трикутної).

    Їжаченята мешкають у кімнатах із квадратними віконцями. (Покажіть, де мешкають їжаченята). А їхня мама мешкає у кімнатці з трикутним віконечком. (Покажіть, де мешкає мама.)

    • Скільки квадратних віконечок у хатинці? (Два)
    • А скільки трикутних? (Одне)
    • Скільки всього вікон у хатинці? (Три)
    • Коли вони сідають обідати, то мама сідає на цей великий сті­лець, а  їжаченята — на ось ці маленькі стільчики. Скільки стільців у мами? (Один) Покажіть відповідну цифру.
    • Скільки стільчиків у їжачат? (Два).
    • Скільки всього стільців у кімнаті? (Три)
    • Пригостіть маму і двох їжачят яблуками! На верхній сму­жечці викладіть маму і двох їжачят. Скільки фігурок героїв ви викла­ли? (Три)
    • На нижній смужечці викладіть яблука, на один менше. Скіль­ки ви виклали яблук? (Два)
    • Чи всім вистачило? Що необхідно зробити, щоб яблук виста­чило всім? (Докласти ще одне яблуко.)
    • Скільки тепер яблук? (Три)
    • А їжачків? (Три)
    • Отже, можна сказати, що їх стало… (порівну). Повторіть це слово ще раз і запам’ятайте його.
    • Зібралися якось малі їжачата по гриби. Узяли кошик і вирушили в путь. Вони заглядали під кожну ялинку (показує). От і кошик повний! Але  їжачки хочуть знати, скільки ж грибів вони зібрали. Допоможімо їм. Що потрібно зробити, щоб дізнатися, скільки грибів у кошику? (Відповіді дітей.) Правильно, слід викласти гриби  з кошика і порахувати. ( Рахують гриби , їх 5).
    • Розкладіть гриби по галявині. Подивіться, ми зайняли гри­бами всю галявину, і тепер вони, мабуть, не вмістяться в кошик.

    Малята, а як ви гадаєте, чи більше стало грйбів? (Відповіді дітей.)

    Так, гриби слід ще раз порахувати. Для цього ми візьмемо по од­ному грибу й знову складемо їх у кошик.

    Вихователь підводить дітей до висновку, що кількість не залежить від від­стані між предметами.

    • Малі їжачки завжди грають удвох, тож і ми будемо грати парами.